page_banner

I prezzi di punta di a Cina calanu nantu à u sentimentu negativu

I prezzi di u piombu domesticu in Cina anu diminuitu per a seconda settimana da u 3 à u 10 di nuvembre, cum'è a caduta di i prezzi di i futuri di piombu in u Shanghai Futures Exchange (SHFE) è l'anticipazione di una ricuperazione di l'offerta aghjunghjenu u sentimentu negativu in u mercatu, secondu e fonti di u mercatu.
À u 10 di nuvembre, u prezzu naziunale di lingotti di piombo primariu (almenu 99,994%) sottu à l'indagine di Mysteel era diminuitu di 127 yuan/ton ($ 19,8/t) à settimana à 15 397 yuan/t cumpresu u 13% IVA.Da u listessu ghjornu, u prezzu mediu di u piombo secundariu (almenu 99,99%) in tuttu u paese hè cascatu à 14 300 yuan/t, cumpresu u 13% IVA, in calata di 125 yuan/t à settimana.

U sentimentu in u mercatu di piombu hè statu negativu per l'ultime settimane, postu chì l'offerta è a dumanda eranu debuli, secondu un analista basatu in Shanghai, cusì i cummircianti anu agitu rapidamente è abbassatu i so prezzi d'offerta dopu avè nutatu chì i prezzi di i futuri di u piombu eranu in tendenza.

U cuntrattu di futures di piombu più cummercializatu nantu à u SHFE per a consegna di dicembre 2021 hà chjusu a sessione di ghjornu u 10 di nuvembre à 15 570 yuan/t, o 170 yuan/t più bassa da u prezzu di liquidazione u 3 di nuvembre.

Da u latu di l'offerta, ancu se a pruduzzione domestica di fonderie di piombo hà sperimentatu lievi interruzioni a settimana passata, cum'è u mantenimentu di una fusione superiore in Henan in Cina Centrale, è a ricustruzzione di e linee elettriche in e piante in Anhui in Cina Orientale, a maiò parte di i cummercianti vulianu riduzzione di e so scorte in Cina. manu, Mysteel Global fù dettu."I cummircianti anticipanu chì i pruvisti si ricuperanu in u futuru quandu i curbs di l'energia sò allentati più sustanzalmente, cusì speranu di assicurà i so margini attuali mentre ponu", hà dettu l'analista.

Da u 5 di nuvembre, a produzzione trà i 20 pruduttori principali principali inclusi in l'indagine di Mysteel hè cascata di 250 tunnellate à settimana à 44 300 tunnellate.In u listessu periodu, a pruduzzione trà e 30 fusioni di piombo secondarie indagini Mysteel si è ridutta da 1.910 tunnellate à settimana à 39.740 tunnellate.

I prezzi più bassi di i cummercianti anu avutu pocu effettu nantu à spinta a dumanda di i cumpratori, in ogni modu, postu chì eranu diventati più prudenti quandu i prezzi calanu.Solu alcuni cù bisogni immediati anu acquistatu un lingotti raffinatu annantu à u periodu, chì mostra ancu una forte vuluntà di fà transazzione à prezzi assai più bassi, l'analista hà spartutu.


Tempu di Postu: 17-Nov-2021