page_banner

NBS: A pruduzzioni d'acciaio in Cina di ghjennaghju à ottobre in calata di 0,7% annu

Nantu à ghjennaghju-ottobre, a pruduzzione di l'azzaru crudu di a Cina si n'andò in u sudu da un aumentu di 2% annu finu à settembre, in diminuzione di 0,7% annu à 877,05 milioni di tunnellate, è quella per uttrovi hè calata annantu à l'annu per u quartu mese consecutivu da lugliu, in calata di 23,3%. In mezzu à a serie di riduzioni in corso nantu à a fabbricazione di ferru è di l'acciaio trà i mulini chinesi, Mysteel Global hà nutatu da e dati publicati da l'Uffiziu Naziunale di Statistiche di u paese u 15 di nuvembre.
Solu per uttrovi, a Cina hà pruduciutu 71,58 milioni di tunnellate d'acciaio crudo o 2,9% in u mese, è a pruduzzioni di l'azzaru crudu di ogni ghjornu u mese passatu hà ghjuntu u più bassu da ghjennaghju 2018, righjunghjendu 2,31 milioni di tunnellate / ghjornu o avè slittatu annantu à u mese per u sestu mese consecutivu. da un altru 6,1%, Mysteel Global hà calculatu basatu annantu à i dati NBS.

L'indagine di Mysteel currisponde à i dati NBS, postu chì l'utilizazione di a capacità di l'altufurnu trà i 247 mulini di l'altufurnu (BF) di a Cina era in media di 79,87% in uttrovi, in calata di 2,38 punti percentuali annantu à u mese, è l'usu di a capacità siderurgica trà i 71 forni d'arcu elettricu di a Cina (EAF). ) i mulini anu ancu cascatu 5,9 punti percentuali annantu à u mese à 48,74% in media.

Parechje fabbriche d'acciaio chinesi eranu sempre sottu à a limitazione di a produzzione di ferru è di l'acciaio cù e misure restrittive in corso o cù u rationing di putenza in corso, ancu s'è u gradu era diminuitu da settembre.Inoltre, i pruduttori di l'acciaio in Tangshan, in u Hebei di a Cina di u Nordu, per esempiu, anu affruntatu frequenti curbs d'emergenza nantu à i so alti furnace è operazioni di sinterizzazione cù l'ultima volta imposta da u 27 d'ottobre à u 7 di nuvembre, Mysteel Global hà amparatu.

Nantu à ghjennaghju-ottobre, a pruduzzione di l'acciaio finitu di a Cina hè sempre aumentata di 2,8% annu à 1,12 miliardi di tunnellate, anche se u ritmu di crescita hà rallentatu più da u 4,6% di crescita annu per ghjennaghju-settembre, è a pruduzzione per uttrovi hè calata di 14,9% annu à circa 101,7 milioni di tunnellate, secondu a dati NBS.

U prezzu di l'acciau domesticu di a Cina hè diminuitu da circa u 12 d'ottobre è a dumanda scarsa anu sbulicatu a passione di i mulini per a produzzione di l'acciaio finita in generale, secondu u prezzu di Mysteel è u seguimentu di u mercatu, è da u 29 d'ottobre, u prezzu naziunale di a China di HRB400E 20 mm dia di rebar hè cascatu à Yuan. 5 361/ton ($ 840/t) cumpresu u 13% VAT, o 564 Yuan/t da a fine di settembre.

Per uttrovi, u voluminu di cummercializazioni spot di l'acciaio di custruzzione chì comprende rebar, wire rod è bar-in-coil trà e 237 case di cummercializazioni di a Cina sottu traccia di Mysteel era in media di 175.957 t / d, assai sottu à a soglia di 200.000 t / d di solitu per un mese di punta di cunsumu d'acciaio. cum'è uttrovi o falà 18,6% in u mese.


Tempu di Postu: 17-Nov-2021