page_banner

L'exportazioni di l'acciaio finite di u ottobre di a Cina anu ghjuntu u minimu di l'annu

A Cina hà esportatu 4,5 milioni di tunnellate di prudutti d'acciaio finiti in uttrovi, in calata di altre 423 000 tunnellate o 8,6% in u mese è facendu per u totale mensile più bassu finu à questu annu, secondu l'ultimu comunicatu da l'Amministrazione Generale di Dogana (GACC) di u paese. Nuvembre 7. À uttrovi, l'exportazioni di l'azzaru finitu di a China anu diminuitu per quattru mesi in una fila.
A diminuzione di i spedizioni à l'esteru di u mese passatu hà dimustratu chì e pulitiche di u guvernu cintrali chì scoraggianu l'esportazione di prudutti d'acciaio finiti anu un certu impattu, anu osservatu l'osservatori di u mercatu.

"U nostru voluminu di spedizioni d'ottobre hè diminuitu da un altru 15% da settembre è era solu circa un terzu di u voluminu mediu mensile in a prima mità di questu annu", hà dettu un esportatore d'acciaio pianu basatu in u nordeste di a Cina, aghjustendu chì u voluminu di nuvembre puderia riduzzione più. .

Uni pochi acciaieri chinesi sottu à l'indagine di Mysteel anu dettu chì anu riduciutu u volumi di l'esportazione o ùn anu micca firmatu alcunu ordine di esportazione per i dui mesi à vene.

"U tunnaghju chì avemu previstu di furnisce à u mercatu domesticu stu mese hè digià ridutta per via di i curbs di produzzione per prutege l'ambiente, cusì ùn avemu micca prughjetti di spedinu i nostri prudutti à l'esteru", spiegò una fonte di mulinu basatu in Cina di u Nordu.

I pruduttori è i cummercianti di l'acciaio chinesi anu agitu in risposta à a chjama di Pechino per riduce l'esportazioni di l'acciaio - in particulare quelli di l'acciaio di qualità cummerciale - per suddisfà megliu a dumanda domestica è riduce l'emissioni di carbonu è a contaminazione di l'aria causata da a fabbricazione di l'acciaio, un grande esportatore d'acciaio basatu in Cina orientale. nutatu.

"Avemu cambiatu gradualmente a nostra attività da l'esportazioni di l'acciaio à l'impurtazioni, in particulare l'impurtazioni di l'acciaio semi-finitu, postu chì questa hè a tendenza è avemu bisognu di adattà à questu per u sviluppu sustenibile", disse.

Cù i volumi d'ottobre, l'esportazioni totali di l'acciaio finitu di a Cina in i primi deci mesi anu righjuntu 57,5 ​​milioni di tunnellate, sempre in crescita di 29,5% annantu à l'annu, anche se a crescita hè stata più lenta di quella di 31,3% in ghjennaghju-settembre.

In quantu à l'impurtazioni di l'acciaio finitu, u tunnellu per uttrovi hà righjuntu 1,1 milioni di tunnellate, in calata di 129 000 tunnellate o 10,3% in u mese.U risultatu di u mese passatu hà significatu chì l'impurtazioni totali di ghjennaghju à uttrovi sò diminuite da un 30,3% più grande annu à 11,8 milioni di tunnellate, in paragone cù a caduta annu di 28,9% annantu à ghjennaghju-settembre.

In generale, l'impurtazioni di l'azzaru di a Cina, in particulare quelli di semi, sò stati attivi in ​​mezu à i curbs di a pruduzzioni di l'acciaio crudu domesticu.E cadute annantu à l'annu sò state principalmente dovute à una basa alta di 2020 quandu a Cina era l'unicu cumpratore di parechji prudutti di l'acciaio glubale, grazia à a so prima recuperazione da COVID-19, secondu e fonti di u mercatu.


Tempu di Postu: 17-Nov-2021